Як навчати цікаво

Як перетворити навчання на захопливе заняття? Як заволодіти увагою учнів, які часто втрачають інтерес до знань? Як навчати тих, хто з легкістю оволодіває сучасними технологіями та складною технікою? Відповідь проста. Щоб зацікавити дітей, які живуть в інформаційно-цифровому світі, учитель сам повинен мати у своєму розпорядженні яскраві інтерактивні матеріали та освоїти новітні технології.

Упродовж листопада-грудня 2019 року вчителі Золочівського економічного ліцею ділилися досвідом застосування новітніх технічних засобів на уроках, підвищували свою компетенцію в їх використанні. Ліцеїсти у співпраці з педагогами могли переконатися в перевагах інтерактивних технологій у процесі здобуття знань: спільно працювали над зображеннями, таблицями; редагували інформацію в реальному часі; переглядали та обговорювали навчальні відеоролики; створювали малюнки, схеми, карти; використовували ресурс онлайн-сервісу LearningApps з широким вибором інтерактивних завдань. Такий сучасний підхід до навчання не лише підвищував мотивацію ліцеїстів, а й стимулював їх активну пізнавальну діяльність. Як результат, завдяки різноманітним засобам візуалізації навчання уроки були більш продуктивними, жвавими і цікавими.

Звичайно, інтерактивні технології – це лише один із факторів, які впливають на успішність дітей. Але додаючи до традиційної навчальної схеми «учитель – дошка – крейда» нетрадиційні форми і методи, сучасні засоби, ми матимемо омріяний результат – мотивованих, зацікавлених учнів. Саме цього хочеться побажати вчителям у новому році!

Чикайло І.А., заступник директора
Золочівського економічного ліцею

ФОТО

Кiлькiсть переглядiв: 222